SUPRASTRUCTURI TRANSPORT AUTO

Utilizari Aceasta suprastructura se foloseste pentru transportul masinilor noi sau avariate, sau a utilajelor de mare tonaj, si poate fi o platforma simpla, sau o platforma cu etaj. Se monteaza pe toate sasiurile, din gama mica, pana-n 6.5 tone, pana la gama mare, 7.5 tone – 26 tone.

Autospeciala pentru transport masini noi
• are caroseria acoperita cu cai de rulare antiderapante doar in dreptul rotilor masinii transportate
• poate fi prevazuta cu etaj
• prezinta rampe de acces pe platforma care pot fi actionate hidraulic sau manual
• caroseria se poate livra accesorizata complet cu troliu electric, girofar, chingi de ancorare, etc…

Autospeciala pentru transportul masinilor avariate:
• are caroseria acoperita integral
• caile de rulare sunt antiderapante
• poate fi actionata hidraulic
• poate fi o platforma fara consola spate inclinata, avand montata o macara in spatele cabinei pentru ridicarea autovehiculelor
• caroseria se poate livra accesorizata complet cu troliu electric, girofar, chingi de ancorare, carucioare pentru roti etc…

Dimensiuni
Gama variata de dimensiuni, de la 4700 mm pana la 8000 mm.

Dotari standard
• Sasiu din otel OL52 avand o rezistenta la torsionare specifica, vopsit si grunduit
• Prinderea pe sasiu se face cu suruburi si piulite cu autoblocare, prin suporti zincati speciali sau prin bride de prindere sudate de sasiul fals
• Profilul perimetral (rama) este din otel de caliatate superioara cu grosimea de 2mm, avand decupaturi la fiecare 200 mm pe toata lungimea platformei si care are dublu rol: de fixare, prindere a chingilor de ancorare si de blocare a rotilor de a aluneca spre exterior
• Platforma poate fi acoperita integral sau doar in dreputul cailor de rulare, insa in dreptul cailor de rulare sunt decupaturi ovale, ambutisate spre exteriorul platformei avand rol antiderapant si de fixare a calelor de blocare a rotilor si este prinsa de sasiul autoutilitarei prin suruburi autoforante
• Consolata spate este inclinata pentru a permite incarcarea autovehiculelor cu garda la sol joasa si are un unghi de incarcare de maxim 13º, sau este drepata in cazul autoutilitarelor utilate cu macara pentru ridicarea autovehiculelor pe platforma
• Panoul fata are inaltimea de 1250 mm si are dublu rol: separator, intre cabina si platforma, si pentru montarea girofarului.
• Rampele glisante permit incarcarea autovehiculelor cu garda la sol joasa si au un unghi de incarcare de maxim 15º
• Suport fix, zincat, pentru troliu
• Instalatie electrica conform normelor in vigoare, cu lampi de gabarit fata (unde este cazul) / spate, pentru suprastructurile a caror latime depaseste 2100 mm si lampi de contur pentru autoutilitarele a caror latime depaseste 6000 mm
• Banda de contur pe lateral (doar pentru autoutilitarele ce depasesc 7.5 tone)
• Aparatori de noroi din plastic, rezistenti la soc, cu sorturi protectoare
• Cale de blocare a rotilor autovehiculului, montate pe platforma

Dotari optionale
• Cupla de remorca cu nuca sau cui
• Roata de rezerva
• Parabiciclisti cu consola rabatabila, simpli sau dubli (obligatorii pentru sasiurile ce depasesc 3.5 tone)
• Set placute reflectorizante (obligatorii pentru sasiurile ce depasesc 7500 kg)
• Cutie de scule metalica sau din plastic cu diferite dimensiuni
• Instalatie de ridicare autovehicul formata din macara hidraulica montata in spatele cabinei, dispozitiv in „H” cu chingi reglabile pentru ridicare, suporti metalici pentru ancorare de roti
• Cutie pentru deseuri
• Girofar cu rotor sau stroboscopic de diferite lungimi
• Chingi de ancorare roti pe platforma
• Troliu electric sau hidraulic
• Suport pentru troliu, culisabil
• Lampa de lucru
• Bazin de apa

GALERIE FOTO